søndag 8. januar 2012

Stonewashed bedlinen

Hei!
Og riktig godt nytt år til dere alle!!
Håper dere har det fint, og tusen takk  for alle fine hilsner som er lagt igjen her på bloggen:)
En stund siden sist, så nå tenkte jeg å vise noe av det fine vi ha fått inn i butikken:)
Nå som julen er ryddet bort, kjenner jeg at jeg vil ha det så lyst som bare det her hjemme:)
Dette sengtøyet kommer fra Bynord, det er  stonewashed bedlinen..vi har fått det inn i lysegrått og i mørkegrått. Syns det er superfint og har en fin matt look, og det er utrolig behagelig:)


(dette inspirasjonsfotoet er fra Bynord)



Sengtøyet passer utrolig fint sammen med det strikkede teppet i lysegrått, som også er fra Bynord:))




Har noen flere bilder på lur, så kanskje det blir et innlegg til om ikke alt for lenge:)

Ha en fortsatt fin søndag:)

Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Verkligen fint, kanske blir det sådana lakan till vårat sommarhus. kram Victoria

    SvarSlett
  2. Hei Anita. Det så veldig fint ut, det hadde vært fint på min sønns rom. Gleder meg til neste innlegg, altid mye fint fra deg, både fra butikken og fra ditt hjem. Hilsen Kjersti L. :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig sengetøy og sengeteppe! Har forelsket meg i By Nord og dette var utrolig skjønt... Blir nok dette jeg må kjøpe når soverommet vårt blir ferdig. Takk for fantastisk blogg og inspirasjon du gir! Hilsen mariann

    SvarSlett