mandag 14. mars 2011

Fjelltur...

..gjør godt for kropp og sjel:))

(Bildet av Hardangervidda i nydelig vinterdrakt tok jeg på hjemveien)


Slalom i snøvær er bare forfriskende


Mens vi er inne og varmer oss i varmestua, kommer nyheten om jordsjelv og tsunami i Japan på tv. Livet er full av kontraster, og føles urettferdig. Mine tanker går til alle de stakkars menneskene som er rammet av tragedien..

Peiskos...


Vi var også innom Annekset interiør, en butikk som har innredet mange flotte hytter i det vakre hytteparadiset:))


(Min mann og damene på Annekset Interiør)


Nå er vi vel hjemme, og vinterferien er over for denne gang, i dag har vi vært noen timer i butikken og begynt å forbrede oss på litt spennende ting som skal skje i uken som kommer...
Enn så lenge, ha en fin ukestart!!
Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig tur ni verkar ha haft!

    En riktigt trevlig och rolig grej att göra tillsammans hela familjen!

    Hemskt hemskt för de stackars människorna i Japan... Det är verkligen kontraster med vad man bekymrar sig över...

    Må så gott!

    Kram Mariette

    SvarSlett
  2. flotte bilder!ingenting er som frisk luft og familieglede!!
    klem karin

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Slalåm er noen år siden jeg stod på, men jammen er det moro!

    Herlige vår-bilder i sist innlegg! Hos oss er det så mye snø, at jeg er nesten redd at det aldri blir vår her!!
    Men jammen er det en bagatell å bekymre seg for.... Helt forferdelig det som skjer i Japan!
    Kjekt med innlegg hos deg er det iallefall!
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett