onsdag 5. august 2009

Litt fornyelse i hagen




Nå har jeg endelig skaffet meg bålfatene som jeg har ønsket meg. Disse fine fatene har jeg kjøpt på nettbutikken Wallasverden. Det er solide, kraftige og tunge fat. Har foreløpig satt dem på terassen og fylt dem med vann og roser, men senere skal rosene byttes ut med ved, og settes ut i hagen. Gleder meg masse, og er sikker på at det skal bli stemningsfult:)
I går kom sommeren tilbake her i vest, og vi hadde en varm og flott sommerdag, håper på flere...
Ha en superfin dag!
Klem Anita

10 kommentarer:

  1. fine fat.
    og for en nydelig plass du bor!!
    skikkelig idyllisk!

    SvarSlett
  2. Så fine fat, og koselig med blomster oppi! Det lysthuset deres er utrolig flott, nydelig utsikt!

    SvarSlett
  3. Åh så fint hos deg:o)
    Et nydelig lyshus....det er jo manges drøm!!
    Så fine disse fatene var....koselig med roser på! Her kan du få mange fine stunder rundt bålet:o)

    Nå kom regnet tilbake etter noen fine dager :o(
    Håper det snur igjen....kos deg:o)

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min. Synes de bålfatene dine var kjempefine, for ikke snakk om lysthuset og utsikten...
    Ha en fin kveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  5. De bålfatene er flotte! Deilig sommervær her også i går og i dag. Måtte det bare vare... :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Masse lykke til i konkurransen min ;)
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Flotte bålfat;) Synes du har ordnet det så nydelig ute hos deg- en ekte idyll;) Alt er så smakfullt og gjennomført;)

    SvarSlett
  8. For det første ser det ut som et vakkert lysthus dere har. Det må være skjønt å ha noe slikt. Den dagen jeg får mulighet vil jeg også ha. Båtfatene var bare kjempe lekre. Det gir en ekstra stemning om kvelden helt sikkert å kunne fyre opp disse to.

    SvarSlett
  9. Så flott hage og lysthus dere har.

    Kan tenke meg dere koser dere her.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Wæo, så nydelig du har det! Drømmer om en slik hage selv, men det blir nok noen tiår til... sukk... Tror nok de fatene bli nydelig med litt ild i nå i høst ja! :D

    SvarSlett