søndag 7. juni 2009

Lounge i hagen

Har laget en sitteplass som er litt nedpå, med naturmaterialer og naturfarger. Ønsker meg også noen gode lave stoler med rygg. Og så ønsker jeg meg noen lave bålfat å ha rundt, som varmer godt om kveldene, og kanskje et par store palmer i krukker...
Skjærmvegg, teakbord, boxputer, puter, kurv og lykter fra Ølen møbel.

Lilly-pusen vår liker seg godt ute når solen skinner!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og gode råd ang. planting av pioner! Jeg har nok plantet dem for lavt, skal fikse det til høsten!
Har så mange prosjekter som skal gjøres ute, vi skal sprenge bort fjell, lage murer, planere, fortsette med bøkhekkplanting, flytte lysthus og lekehus m.m. Men vi får vente til sommeren er over!
Ønsker alle en flott uke!
Klem Anita


12 kommentarer:

  1. det så jammen ut som en lekker lounge!

    SvarSlett
  2. Å så fint du har laget det til!!! Gleder meg til å få båltips, det er så kjekt med levende varme/lys! Klem og god uke fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så fint det er... Det er virkelig lekkert hos deg!
    klem

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar hos meg- det setter jeg pris på!! Den loungen er/blir knallfin..så palmene klarer seg der..eller er det ekstra lunt? Får i alle fall følelsen av sydligere strøk..bålfat høres flott ut...her gjelder det bare å følge med...men det som virkelig var fantastisk skjønt var Lilly...noe så bedårende..er hun hellig birma?
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  5. Så flotte rustikke saker du har her!!
    Går ut fra at det er i Ølen i Sunnhordaland dette???
    kanskje vi må legge en liten lørdagstur der til i sommer:o)

    ha en fin ny uke:o)

    SvarSlett
  6. Lekkert er ordet fra meg;)
    Så søt Lilly-pusen var da)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  7. Så du er i gang med bøkhekk? Så kjekt, det er veldig fint.. Vår var der allerede da vi kjøpte huset i 1993, så vi var heldig!

    Nydelig katt! Hellig Birma, ikke sant? Jeg hadde en slik katt for en god del år siden (frem til 1998). Den var lysere i fjeset, men ellers veldig lik. Den het Carmen;o)

    Koselige bilder fra uterommet ditt!
    Ha en fin start på uken..
    Klem J.

    SvarSlett
  8. fant ut nå at jeg hadde fått en award fra deg!
    bedre seint enn aldri!
    tuuusen takk!

    SvarSlett
  9. Så flott du har det :) Artig å kikke hos deg. Og så vakker pus du har :)

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Ja jeg venter bare på den store nå;)
    Natta fra Maja

    SvarSlett
  11. Så flott og lekkert (og ryddig) det er hos deg. Takk for hilsen til Lindas eksamen.

    Klem ingunn :)

    SvarSlett
  12. ...tusen takk! Skulle akkurat avslutte for kvelden her i bloggeland, da hilsenen din tikket inn.. ;o)
    Koselig!
    Så da måtte jeg suse innom og si natti til deg! Klem J.

    SvarSlett